Vragen

Waar kan in de tekst voor het geselecteerde kaartje invullen?

Zodra u alle producten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd kunt u naar de volgende stap gaan. Hier vind u een besteloverzicht en onderaan kunt u de tekst voor het geselecteerde kaartje invullen. 

Het is 15:00 geweest, kan ik nog een bestelling plaatsen?

Op Valentijnsdag nemen we het niet zo nauw met de tijd. Neem voor de zekerheid even contact op via 0527-614144 voordat u uw bestelling plaatst. 


Kan ik een tijdsvoorkeur aangeven voor het bezorgen?

In verband met drukte kunnen wij helaas geen tijdsvoorkeur garanderen. Bestelling voor in de ochtend dienen voor 10:30 te worden doorgegeven. Bestellingen die later binnenkomen worden automatisch in de middag bezorgd. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Onze artikelen in de valentijnswebshop bezorgen wij alleen op dinsdag 14 februari bezorgd. Mocht dit niet uit komen kunt u in onze normale webshop bestellen of bij ons in de winkel een bestelling plaatsen.


Krijg ik geleverd zoals op de foto afgebeeld?

Getoonde producten zijn voorbeelden van onze eigen werken en kunnen dus afwijken van het geleverde. Wij proberen altijd zo goed mogelijk te voldoen aan de omschrijving die u ons meegeeft. 

Kan ik ook Valentijnsartikelen buiten Emmeloord laten bezorgen?

In onze valentijnswebshop is het enkel mogelijk om in Emmeloord te bezorgen. Wilt u buiten Emmeloord iets laten bezorgen? Bestel bij ons in de winkel of via onze landelijke webshop.


Wat gebeurd er als de ontvanger niet thuis is?

Als de ontvanger niet thuis is dan kijken we of de buren het boeket willen aannemen of gaat het boeket retour naar één van onze winkels. De ontvanger krijgt een briefje door de brievenbus zodat diegene contact met ons kan opnemen. Horen wij uiteindelijk niks van de ontvanger dan nemen we contact op met de besteller.

Ik ben iets vergeten te vermelden.

Geen probleem. Als u voor 14 februari iets besteld heeft kunt u ons mailen via info@azalea.nl.